پودر دارچین، یک ادویه‌ی خوشمزه و بومی جنوب شرق آسیا است که از برگ درخت دارچین به دست می‌آید. دارای عطر و طعم خوبی است و در تهیه‌ی انواع غذا و شیرینی، نوشیدنی‌های گرم، کیک، پودینگ و سایر غذاها به عنوان ماده‌ی اولیه یا تزئینی استفاده می‌شود. پودر دارچین دارای خواص زیادی است که بهداشتی و درمانی هستند، برخی از این خواص عبارتند از:

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت پودر دارچین 100 گرمی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر دارچین، یک ادویه‌ی خوشمزه و بومی جنوب شرق آسیا است که از برگ درخت دارچین به دست می‌آید. دارای عطر و طعم خوبی است و در تهیه‌ی انواع غذا و شیرینی، نوشیدنی‌های گرم، کیک، پودینگ و سایر غذاها به عنوان ماده‌ی اولیه یا تزئینی استفاده می‌شود.  پودر دارچین دارای خواص زیادی است که بهداشتی و درمانی هستند، برخی از این خواص عبارتند از:

قیمت پودر دارچین 100 گرمی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



  • كاهش سطح قند خون و سطح كلسترول بد در بدن
  • كاهش التهابات و دردهاي مفاصل
  • كاهش سردرد و تسكين دردهاي سر
  • پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي و عروقي
  • تقويت سيستم ايمني بدن
  • كاهش ريسك ابتلا به سرطان و بيماري‌هاي التهابي
  • افزايش سطح انرژي در بدن

با توجه به اينكه پودر دارچين داراي خواص بسياري است، مصرف آن به عنوان يك ادويه در تهيه‌ي غذا و نوشيدني‌ها، به علاوه‌ي تركيب آن با ساير مواد گياهي براي درمان بيماري‌ها، به عنوان راهي طبيعي و موثر براي حفظ سلامتي بدن محسوب مي‌شود.

قيمت پودر دارچين 100 گرمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع پودر دارچين براي چي خوبه-پودر دارچين براي لاغري-پودر دارچين به انگليسي-خواص دارچين براي مردان خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر دارچين 100 گرمي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت پودر دارچين 100 گرمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر دارچين 100 گرمي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد پودر دارچين براي چي خوبه-پودر دارچين براي لاغري-پودر دارچين به انگليسي-خواص دارچين براي مردان با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر دارچين 100 گرمي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر دارچين 100 گرمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر دارچين 100 گرمي و پودر دارچين براي چي خوبه-پودر دارچين براي لاغري-پودر دارچين به انگليسي-خواص دارچين براي مردان كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر دارچين 100 گرمي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص دارچين و فوايد اين ادويه پرخاصيت
در يك دوره اي دارچين حتي بيشتر از طلا ارزش داشت؛ اين ادويه، يكي از قديمي ترين ادويه هاي شناخته شده است در واقع اين ادويه محبوب پر از مزايا براي سلامتي است كه شما را متعجب خواهد كرد. دارچين، اين ادويه خوش طعم داراي خواص و فوايد بسياري است كه مخلوطي از دارچين و عسل درمان بسياري از بيماري ها مي باشند. همچنين از دارچين مي توانيد براي كاهش وزن استفاده كنيد. اما اين تنها مورد از فوايد و خواص دارچين نيست كه در اين بخش از سلامت نمناك خواهيد خواند.
1. كنترل قند خون:
بعضي مطالعات اشاره كرده اند كه اين ادويه به مقاومت بدن افراد انسوليني كمك مي كند. به همين دليل است كه بسياري از افراد مبتلا به ديابت، از اين ادويه براي كنترل قند خون خود استفاده مي كنند. مي توانيد دارچين را به شكل چاي يا به عنوان مكمل مصرف كنيد.
2. دارچين براي كاهش سطح كلسترول و تري گليسيريد:
دارچين مي تواند به طور غيرمستقيم قند و چربي بدن را كنترل كند و يا حتي كاهش دهد. مصرف دارچين، با كاهش سطح كلسترول بد، (LDL) و تري گليسيريد و افزايش سطح كلسترول خوب (HDL)، همراه است.
3. دارچين براي جلوگيري از بيماري آلزايمر:
مطالعات و تحقيقات نشان داده است كه عصاره دارچين مي تواند به پيشگيري از آلزايمر كمك كند و تاثيرگذار باشد. دو تركيب موجود در آن، به نام اپي كاتچين و سينامالدهيد، ممكن است به مبارزه با از دست دادن حافظه كمك كند و همچنين از رشد رشته اي در سلول هاي مغزي كه عامل آلزايمر هستند، جلوگيري مي كند.
4. دارچين براي جلوگيري از عفونت:
يكي از مزاياي دارچين، توانايي بي نظير آن در جلوگيري از عفونت مخمر مقاوم در برابر دارو است. به دليل خواص ضد باكتري، ضد قارچي، ضد ويروسي و ضد عفوني كننده اش، در درمان عفونت هاي داخلي و خارجي مفيد است و از ايجاد ميكروب ها در مثانه نيز، به خوبي جلوگيري مي كند.
5. تقويت عملكرد بدن با دارچين:
دارچين به بهبود وضوح و هوشياري رواني بدن كمك مي كند. براي بهتر شدن فعاليت مغز، اين ادويه را ببوييد. عطر آن مي تواند عملكرد شناختي را افزايش دهد و توجه و حافظه كاري را بهبود مي بخشد.
6. دارچين براي جلوگيري از بيماري هاي قلبي:
دارچين، به دليل خواص ضد التهابي كه دارد، مي تواند از قلب و شريان هاي اطراف آن در برابر عفونت و آسيب ها محافظت كند.
7. دارچين براي بهبود گردش خون:
اين ادويه به بهبود گردش خون كمك مي كند. همان طور كه مي‌دانيد، با افزايش گردش خون، اثرات درد نيز به طور قابل توجهي كاهش مي يابند. همچنين گردش خون خوب، باعث گسترش اكسيژن به سلول هاي بدن مي شود و فعاليت هاي متابوليك را بالا مي برد. شما با استفاده از دارچين مي توانيد خطر ابتلا به حملات قلبي را به ميزان زيادي كاهش دهيد.
8. كمك به تسكين دردهاي عضلات و سردرد با دارچين:
دارچين به دليل خواص ضد التهابي كه دارد، مي تواند سفتي و سختي ماهيچه ها و مفاصل را از بين ببرد. دارچين براي ورزشكار و افراد مبتلا به آرتريت توصيه مي شود و همچنين براي تسكين سردردهايي كه به دليل سرماخوردگي ايجاد مي شود نيز تاثيرگذار است.
9. جلوگيري از سرطان با دارچين:
تحقيقات نشان داده است كه دارچين مي تواند رشد سلول هاي سرطاني را كاهش دهد. وقتي كه دارچين را به طور منظم در رژيم غذايي خود بگنجانيد، مي تواند از سرطان جلوگيري كند و رشد سلول هاي لنفوم و لوسمي را نيز كاهش دهد.
10. تغذيه با شير مادر:
همچنين ادعا شده است كه دارچين مي تواند در ترشح سالم شير مادر نيز تاثيرگذار باشد و مي تواند به تخليه ادرار نيز كمك كند.
11. جلوگيري از خونريزي با دارچين:
دارچين مي تواند به طور طبيعي، خونريزي بيش از حد را متوقف كند و روند بهبودي را تسريع بخشد.
12. كمك به بهداشت دهان و دندان با دارچين:
دارچين يك عنصر محبوب در آدامس و دهانشويه ها است. خواص ضد التهابي دارچين مي تواند از دندان ها و لثه در برابر صدمه و آسيب محافظت كند و همچنين تنفس و بوي بد دهان را نيز از بين مي برد.
13. دارچين براي كنترل و دفع حشرات:
دارچين مي تواند بسياري از حشرات را دفع كند. شما مي توانيد تكه هايي از دارچين را در قسمت هاي مختلف خانه قرار دهيد، تا بتواند حشرات را از آنجا دور كند.
14. درمان سرفه ها و سرماخوردگي هاي معمول با دارچين:
دارچين در طب چيني به عنوان يك درمان طبيعي براي سرفه و سرماخوردگي مورد استفاده قرار مي گيرد.
شما مي توانيد دستور زير را براي تهيه آن اجرا نماييد:
يك تكه چوب دارچين را به آب جوش اضافه نماييد و اجازه دهيد در حدود 2 دقيقه به جوش آيد، سپس چوب دارچين را از آن خارج كنيد و آن را مانند چاي هاي ديگر بنوشيد و لذت ببريد.
شما مي توانيد اين چاي را 2 بار در روز مصرف كنيد. در حالي كه سرماخوردگي شما بيش از 3 روز ادامه پيدا كرد، حتما به پزشك مراجعه كنيد.
15. درمان دندان درد با دارچين:
پنج قاشق چاي خوري عسل را به يك قاشق چاي خوري پودر دارچين اضافه كنيد و تكه اي از آن را روي قسمت آسيب ديده دندانتان بگذاريد. اين روند را 2 الي 3 بار در روز تكرار كنيد، تا احساس درد شما كاهش يابد.
16. كمك به هضم غذا و رفع مشكلات گوارش با دارچين:
دارچين نه تنها به غذا عطر و طعم مي دهد، بلكه به هضم آن نيز كمك مي كند. همچنين براي از بين بردن حالت تهوع، استفراغ، اسهال، ناراحتي معده و نفخ نيز مفيد است.
17. از بين برنده باكتري هاي اي كولاي با دارچين:
دارچين به دليل خواص ضد ميكروبي كه دارد، با باكتري ها مبارزه مي كند. پراكسيد هيدروژن را با روغن دارچين تركيب كنيد و مي توانيد آن را به آبميوه هايتان اضافه كنيد و بنوشيد.
18. دارچين براي كمك به درمان بيماري PMS:
دارچين غني از منگنز است و يك منبع عالي براي كاهش اثرات بيماري PMS مي باشد. مطالعه اي نشان داد، زناني كه روزانه 5 الي 6 ميلي گرم منگنز مصرف مي كنند، كمتر دچار تغييرات خلقي مي شوند. نتايج نشان داده است كه گنجاندن منگنز، در رژيم غذايي زنان مي تواند علائم مختلف اين بيماري را در آنها كاهش دهند.
19. دارچين براي كمك به بهبود و تقويت روحيه:
دارچين بهترين درمان براي افسردگي هاي زمستانه است. همچنين مطالعاتي نشان داده است كه بوي دارچين مي تواند تحريك پذيري و اضطراب را نيز كاهش دهد.
20. دارچين براي حجم دهندگي لب:
به جاي جراحي كردن و يا تزريق ژل، مي توانيد در خانه از دارچين استفاده نماييد. براي اين كار يك تكه دارچين را روي لبهايتان بگذاريد و چند ثانيه صبر كنيد، تا زماني كه حس تندي و سوزش آن كاهش يابد سپس بشوييد و بعد، روي لبهايتان وازلين را اعمال نماييد.
21. دارچين براي كمك به تحريك و افزايش رشد مو:
با مصرف منظم دارچين، مي توانيد از ريزش مو جلوگيري كنيد. اگر پوست سر شما حساس نيست، مي توانيد دو قاشق غذاخوري عسل و نصف فنجان روغن زيتون گرم را با دارچين تركيب نماييد و روي سرتان اعمال كنيد. براي غليظ تر شدن اين تركيب، مي توانيد تخم مرغ را نيز به آن اضافه كنيد و سپس موهايتان را با رطوبتي كه دارد شانه كنيد و بعد از 15 دقيقه، با شامپو و آب ولرم بشوييد.
22. ماسك صورت دارچين براي از بين بردن آكنه:
شما مي توانيد سه قاشق غذاخوري عسل را با يك قاشق دارچين تركيب نماييد و سپس آن را روي صورتتان اعمال نماييد. دارچين، باكتري هاي تحريك كننده آكنه را متوقف مي كند و عسل نيز باعث سفيد شدن و طراوت پوست مي شود. 10 دقيقه بعد از اعمال اين تركيب، صورتتان را با آب گرم بشوييد و بعد به آرامي خشك نماييد.
23. اسكراب پوست هاي خشك با دارچين:
هيچ كس دوست ندارد كه پوستي خشك و سرخ داشته باشد. بنابراين مي توانيد با حذف سلول هاي مرده پوستتان نرمي و درخشش را به آن بازگردانيد. براي اين كار مي توانيد دارچين، بادام، روغن زيتون عسل و نمك دريا را با هم مخلوط كنيد. و روي صورتتان اعمال نماييد.
24. دارچين خوشبو كننده نفس است:
اگر از بوي بد دهان خود رنج مي بريد، مي توانيد دارچين را مصرف كنيد.
25. دارچين براي جلوگيري از پيري و چين و چروك پوست :
خورشيد باعث توليد گليكاسيون مي شود كه باعث چروك شدن مي شود، عصاره دارچين توليد اين ماده را كاهش مي دهد. بنابراين سرعت روند پيري را كم مي كند.
26. دارچين براي مديريت و كنترل وزن:
همان طور كه قبلا ذكر شد،مصرف منظم دارچين مي تواند كلسترول و ميزان قند خون را كنترل كند، بنابراين قادر به متابوليزه كردن كربوهيدرات ها، سوزاندن چربي ها و كاهش وزن طبيعي كمك مي كند.
27. دارچين براي كاهش اضطراب و استرس:
افرادي كه از اضطراب و نگراني دائم رنج مي برند، مي توانند چاي دارچين را به دليل خواص آرامش بخشش، بنوشند.
28. دارچين براي درمان اگزما:
طبق تحقيقات، ثابت شده است كه اعمال تركيب يك قاشق دارچين با عسل، بر روي پوست مي تواند اگزما را درمان كند.
29. دارچين براي افزايش ميل جنسي:
مصرف منظم و البته كنترل شده دارچين مي تواند ميل جنسي در مردان و زنان را نيز افزايش دهد.
30. دارچين براي كاهش كلسترول بد خون:
غذاهاي مختلفي كه امروزه مردم استفاده مي كنند، چرب است و داراي كلسترول و چربي هاي ناسالم هستند، كه با گذشت زمان، منجر به بيماري هاي قلبي و عروقي مي شوند و همانطور كه در بالا ذكر شد، دارچين مي تواند كلسترول بد را كاهش دهد و از التهاب بافت هاي داخلي جلوگيري مي كند و در كل ميزان خطر حملات قلبي را كم مي كنند.
مواد لازم براي شربت عسل و دارچين
عسل: دو قاشق غذاخوري
دارچين: يك قاشق چاي خوري
آب گرم: يك ليوان
طرز تهيه شربت عسل و دارچين:
براي درست كردن اين نوشيدني ساده و مفيد كافيست عسل را در يك ليوان آب گرم حل كرده و يك قاشق دارچين به آن اضافه كنيد و هم بزنيد، سپس نوش جان كنيد.
قيمت پودر دارچين 100 گرمي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات پودر دارچين براي چي خوبه-پودر دارچين براي لاغري-پودر دارچين به انگليسي-خواص دارچين براي مردان مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 112 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585879

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .